Alla inlägg under januari 2015

Av ESIE - 31 januari 2015 11:27

Älskar deras "nya" musikvideo :) Kolla hela för ett gott skratt :)

Av ESIE - 19 januari 2015 07:44

Hej!
Jag heter Ida och är 10 år, alltså går jag i fyran. Jag har blondt hår, inte jätte långt.

Jag tycker om att spela fotboll och att rida.

Jag är ganska normalt lång för min åler.

Som vi sagt tidigare önskar vi tips på inlägg. Vi skulle också bli väldigt glada för fler följare, kram :)

Av ESIE - 18 januari 2015 17:12

HEEj!Har ni haft en bra helg!? De har jag hehe jag har spelat fotboll sovit över med min kompis och sen åkte vi in till stan och shoppade och nu eller strax så ska jag på gympa!


nu ska jag berätta om mig själv: Jag älskar fotboll & gympa. jag älskar också min katt hehe!!jag heter Sofie. Jag är 12 år och då innebär de att jag går i 6:an. 


men nu måste jag gå för jag ska på gympa bye bye!

Av ESIE - 18 januari 2015 16:11

Tja, tja bloggen! Vi har inte många som läser, men man måste ju börja någon gång om man vill få "följare"! Så vi kommer skriva på bloggen och försöka få lite läsare helt enkelt :)

Jag heter som sagt Emmy. Jag är 13 år. Har blont hår, och jag är rätt kort. Jag går på dans, min grupp heter Jazz & Show. Jag älskar att dansa och nu har jag dansat i ca 10 år. Jag går också i fotboll, älskar sporten. Har spelat i ca 8-9 år.

Det är bara att önska vad ni vill att vi ska lägga upp. Vi kan lägga upp bilder/videos/youtube klipp osv... Nu i början får vi säkert inte så många förslag eftersom vi inte har så många läsare. Men vi kommer försöka hålla igång bloggen så får vi väl se om vi får några läsare!
Ha det bra, Kraam ?

Av ESIE - 17 januari 2015 16:09

Hej!

Vi här på bloggen saknar förslag på vad man kan lägga upp för bilder/texter. Har ni några förslar så kommentera gärna.

Rekomendera gärna bloggen för era vänner.

Kraam :)


Av ESIE - 14 januari 2015 19:39

Hej vi slulle tycka de är super roligt om ni kollar vår blogg vi ska försöka vara aktiva på den heheh.....Jo men vad tycker ni vi hoppas att ni tycker om den! den får ställa frågor och sådant om ni vill vi skulle bli super glada om ni gjorde de. om ni vill veta vad jag gör så gör jag inget jag sitter framför datorn och kollar på youtube och aa typ de. vi är fyra på denna blogg så vi ska försöka uppdatera fyra gånger i veckan eller till och med lite mera om ni vill HEJ DÅ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är fyra tjejer på 10-13 vårar. Vi tycker om bandet "One Direction" och vi gillar att sporta :) Kolla gärna bloggen för rolig information/tips från oss! Kram.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards